יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

מה אומרים עלינו לקוחות המשרד?

שירלי: הטיפול שלך בנכס היה מקצועי וחסר פשרות. אין לי ספק שכל פעילות עתידית שלי בתחום הנדלן תעשה מולך .

"בזכותך ובזכות כל שעשית למעני החלטתי לכתוב לך מעומק ליבי על החוויה שלי במכירת הנכס שלי במקום למלא סקר של שאלות. ראשית אתוודה כי זאת אינה הפעם הראשונה שמכרתי נכס בחיי דרך מתווך אך זו הפעם הראשונה שמכרתי נכס באמצעותך.

מן הרגע הראשון שנפגשנו ידעתי שבחרתי נכון. החום וההבנה שהפגנת כלפי, כלפי רצונותי והסבלנות שלימים רק התעצמה עד כדי השתאות כמה רחוק מגיעה סבלנותך ואיזו עוצמה של אנרגיה אינסופית מתקיימים יחד בגופך הקטן.

הטיפול שלך בנכס היה מקצועי וחסר פשרות, פרסום הדירה וקשר מתמיד איתי ולו רק כדי לעדכן במצב הפניות היה מעל ציפיותי וכאשר הצעה קונקרטית התקבלה על הדירה הטיפול שלך היה צמוד ומדויק.

היושרה שלך והמילה שלך תמיד לצידך ובימינו הפכת להיות לזן נכחד, לכן אין לי ספק שכל פעילות עתידית שלי בתחום הנדלן תעשה מולך .

באידיש יש כינוי לאישיות כזאת, קוראים לזה "מענטש", ולו היית גבר הייתי אומרת שאת מענטש אמיתי.

בסופו של דבר הדירה נמכרה לשביעות רצוני ובתנאי מחיר הוגנים ותוך זמן סביר מרגע פרסום דבר המכירה.

אני מודה לך על כל שעשית ובעיקר מודה לך על המעל ומעבר המאפיין אותך כל כך.

כל לקוח שאמליץ לו עליך בלב שלם או שימצא את דרכו אליך יזכה בנכס אמיתי, כי את שולי פריינטה, את הריל אסטייט האמיתי. שאי ברכה" 

שירלי רמת גן.

בתאריך 18 באוג 2015 14:12,‏ "שולי פרינטי" <shuli.par@gmail.com> כתב:



מלכה: הייתה לנו הזכות להכיר אדם כמוך. אישה שעושה את עבודתה בנאמנות ויושר


















מלכה ובני מיכאל, באר שבע. 



חן: הבנתי ישר מהשאלות שלך שאני החשובה ולא היצע הדירות שברשותך
כשדיברתי איתך הבנתי ישר מהשאלות שלך שאני החשובה ולא היצע הדירות שברשותך, זה כבר נתן לי הרגשה טובה.
בהתחלה המשכנו להיות בקשר עם מתווכים נוספים אבל אז ראינו שהשירות שלך לא תלוי ברווח הכלכלי והצעת לעשות שיתופי פעולה ומאז התנתקנו ממתווכים אחרים והרגשנו שלא הפסדנו כלום.
עזרת לנו גם לשם המטרה עצמה וגם תמכת בנו מנטלית- עודדת אותנו ולא הרגשנו שאנו מבזבזים את זמנך, לא הרגשנו שאת מנסה לדחוף לנו דירה רק בשביל שנקנה, ואת זה אנו מאד מעריכים. לא מובן מאליו ושונה לחלוטין בתכלית - 180 מעלות מכל מתווך אחר שנתקלנו בו, ללא יוצאים מן הכלל. תודה רבה.
חן דיין, רמת גן. 


ומדריכים שאולי יעניינו אתכם:

איך לתמחר את שווי הנכס שלך?  - 3 הפעולות שביצוען יבטיח שהמחיר שתקבלו על הבית שלכם יהיה הגבוה ביותר שניתן יהיה לקבל עליו

לקבלת מידע, טיפים, כלים, כללים שיעזרו לכם לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת כנסו לאתר